نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

دستیاران قلعه نویی هم جام قهرمانی ندارند| آیا این کادر برای سطح ملی ضعیف است؟

  • کد خبر: ۱۵۵۸۴۰
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
  • ۲
دستیاران قلعه نویی هم جام قهرمانی ندارند| آیا این کادر برای سطح ملی ضعیف است؟
تیم ملی تمرینات خود را شروع کرده، اما همچنان ابهامات بسیاری بر سر انتخاب کادر فنی تیم ملی و میزان توانایی آن‌ها برای موفقیت در عرصه رقابت‌های آسیایی وجود دارد.
دستیاران قلعه نویی هم جام قهرمانی ندارند| آیا این کادر برای سطح ملی ضعیف است؟

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران قرار است با مربیگری امیر قلعه نویی درجام ملت‌های آسیا حضور یابد و در این عرصه با قدرت‌های بزرگ فوتبال قاره رو به رو شود.

سکان هدایت تیم ملی فوتبال ایران در حالی به دستان امیر قلعه نویی سپرده شده که او بعد از قهرمانی با استقلال در لیگ دوازدهم دیگر حتی یک جام حذفی در فوتبال ایران به دست نیاورد و به رغم تغییر پی در پی تیم‌های باشگاه نتوانست جامی را در فوتبال ایران صاحب شود.

آخرین تجربه امیرقلعه نویی نیز به حضور در باشگاه گل گهر سیرجان مربوط می‌شود که در ۳ فصل حضور در این باشگاه سیرجانی و به رغم هزینه‌های چند صد میلیاردی (۷۰۰ میلیاردتومان) در ۳ فصل نتوانست جامی را هم برای سیرجانی‌ها به ارمغان بیاورد.

قلعه نویی با این شرایط سرمربی تیم ملی شد تا شاید فوتبال ایران به ناکامی خود درجام ملت‌ها پایان دهد، اما سوالی که نباید از آن غافل شد این است که آیا امیر قلعه نویی و همکارانش قادر به برآورده کردن انتظارات عمومی هستند و علم کافی را برای مقابله با قدرت‌های بزرگ قاره دارند؟

قلعه نویی اخیرا دستیاران خود را نیز معرفی کرده که همکاران او نیز با وجود شایستگی‌هایی که در سطح باشگاهی دارند، اما همچون او جامی را به دست نیاورده است و شاید در عرصه بین المللی با مشکل مواجه شوند.

رحمان رضایی اولین گزینه‌ای است که نامش جلب توجه می‌کند. رضایی در یک دوره که مربی باشگاه ذوب آهن اصفهان بود جز شکست‌های مکرر با این تیم دستاورد دیگری نداشت ودرنهایت مدیران این باشگاه را ناچار به ایجاد تغییرات در کادر فنی این باشگاه اصفهانی کرد و زمان قابل توجهی بدون تیم بود. او اکنون در کادر فنی تیم ملی قرار گرفته است.

سعید الهویی دیگر نامی است که در کادر فنی امیر قلعه نویی جلب توجه می‌کند. الهویی هم با وجود اینکه در سال‌های اخیر بی جهت در مواجهه با نام او سر و صدا و تبلیغ شده هیچ جامی را در فوتبال ایران صاحب نشده و فعالیت او در رده باشگاهی منجر به موفقیت چشمگیری نبوده است. اینکه الهویی از لحاظ دانش فنی در سطح آسیا نیز صاحب نظر باشد در آینده مشخص خواهد شد.

اصغر قربانعلی پور هم به عنوان مربی بدنساز برگزیده شده که این مربی هم در رده باشگاهی موفقیتی را در کارنامه ندارد و تنها برتری این مربی بدنساز این است که در دوران حضور اسکوچیچ موفق شد تیم ملی ایران را گروهی که همه کارشناسان اذعان داشتند ساده‌ترین گروه تاریخ است، به جام جهانی فوتبال سوق دهد.

شاید به دلیل همین سوابق است که قلعه نویی بعد از اولین حضور خود در تمرین تیم ملی اعلام کرد یک گزینه دیگر به کادر فنی او اضافه خواهد شد تا شاید این خلاء پر شود، اما مشخص نیست که سرمربی تیم ملی روی نام چه کسی نظر دارد وآیا آن شخص لااقل عقبه پرباری در فوتبال دارد و احتمالا می‌تواند کادر فنی تیم ملی را تقویت کند یا خیر؟!

اینکه دستیاران قلعه نویی همچون او سال‌های اخیر جامی به دست نیاورده‌اند مسئله‌ای است که نباید به سادگی از کنارش عبور کرد. شاید این اسامی برای فوتبال باشگاهی نامی مناسب باشند، اما دراینکه گفته شود این اعضای جدید افراد کاملا موجهی برای تیم ملی فوتبال ایران با میلون‌ها هوادار و انتظارات وسیع هستند که بتوانند ماموریت موفقیت در جام ملت‌های آسیا را به سرانجام برسانند، محل تردید است.

اسامی کادر فنی تیم ملی:

 سعید الهویی، رحمان رضایی، علی اصغر قربان علی پور (مربی بدنساز)، آلین دینکا و علی کمانگری (آنالیزور)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
0
0
این همه شرو ور نوشتی که چی حتی ارزش خوندن هم نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
0
0
آندو تیموریان پس چی هویجه!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->